VnExpress.net – Qua kênh phân phối của Bibo Mart, Hismart milk 4 đã trở nên quen thuộc với nhiều gia đình Việt trong ba năm qua.
Là một trong những chuỗi siêu thị mẹ và bé lớn nhất hiện nay, Bibo Mart luôn tìm kiếm những nhãn sữa có chất lượng cao, uy tín trên thị trường quốc tế để góp phần cùng cha mẹ chăm sóc những chồi non đất nước. “Ngay khi được trực tiếp dùng thử cũng như nghiên cứu công thức của Hismart 4, Bibo Mart đã tìm ra chân ái sữa nhập khẩu cho các khách hàng của mình”, trong buổi trao đổi giữa 2 bên, đại diện Bibo Mart – Ông Lê Minh Khánh (Giám Đốc Quan Hệ Hợp Tác) nhấn mạnh. Việc hợp tác chiến lược giữa hai thương hiệu đã khai phá một nguồn dinh dưỡng nhằm giúp bé phát triển toàn diện, nâng cao tầm vóc thể trạng.
Year 2020, sự xuất hiện của những lon sữa Hismart 4 đầu tiên với hình ảnh chú khủng long xanh trên các kệ hàng của Bibo Mart đã khiến khách hàng tò mò và phấn khích. Products offer market yard in the context of both society and many families are looking for solutions to improve physical condition for the future generation.
Nhân viên siêu thị Bibo Mart giới thiệu sữa Hismart 4 cho khách hàng. Image: Bibo Mart
Before that, Statistics and nutrition research shows a significant difference between height and weight of Vietnamese children and world children. Many years ago, The criteria for evaluating children develop well in favor of weight than height and intelligence. A plump child is still the pride of his parents, grandparents, and compare the weight of babies of the same age as the habit of every Vietnamese family. The consequence of this thinking is that a younger generation is at higher risk of obesity, Pulling many diseases and inferiority for children.
Nutrition experts have gone to the alert bell and directed parents to the balanced diet, Additional essential nutrients for children. The trend of searching and using milk formula has attracted many parents. Families do not regret the effort and money to pursue famous milk labels in the world in the hope that their children will “Tall as Western”.
But each child has its own physical characteristics, So not all milk is suitable for all babies. Each formula milk label has a unique advantage that suits the characteristics of each age and reality of the child's health.
Focus on the brain development of children in the first year, thương hiệu sữa đến từ New Zealand bổ sung hàm lượng DHA cao nhằm hoàn thiện và khơi nguồn sáng tạo, wisdom for children. The product also follows the calcium ratio – phosphorus of codex standard, which is confirmed by pediatric nutrition experts to have special significance in the development of the musculoskeletal system of young children. “A tall future, Healthy and bright wisdom is waiting for HISMART babies”, Representative of distributors said.
Not only that, lý do đưa Hismart 4 trở thành thương hiệu chủ lực của hệ thống Bibo Mart nằm ở bí mật thành phần 2’FL HMO và Nucleotide. These are the two ingredients in breast milk, Help children have a healthy natural immune system.
HISMART Milk 4, Hismart Premium 4 với công thức cải tiến chú trọng phát triển cân nặng song hành cùng chiều cao ra đời. That is a testament to the promise of full research and production of products specifically for Vietnamese families from New Zealand milk brand.
Bibo Mart áp dụng nhiều chính sách ưu đãi cho khách hàng mua sản phẩm sữa thương hiệu Bismart. Image: Bibo Mart
Currently, các sản phẩm này được bày bán trên hệ thống Bibo Mart toàn quốc với nhiều chính sách quà và ưu đãi. “Bé và gia đình có thể an tâm khi sử dụng sữa Hismart 4 để ‘cao khỏe như khủng long xanh’, đại diện nhà sản xuất khẳng định.
- 10 HOW TO LOWER BLOOD SUGAR PREGNANT WOMEN SHOULD REMEMBER
- BURPPING ON THE BACK – TECHNIQUES PARENTS SHOULD KNOW WHEN CARING FOR BABY
- 8 TIPS TO HELP YOUR NEWBORN BABY COME OUT OF STUFF
- VIETNAM TEXTILE UNION AND BAO LAM HOLDINGS IMPLEMENT "BENEFITS FOR TRADE UNION MEMBERS"
- HISMART: SUPERIOR SOLUTION FOR CHILDREN'S COMPREHENSIVE DEVELOPMENT